MEIDÄN TARINA

Export Discovery perustettiin vuonna 2017 oivalluksen jälkeen, että eri yrityksissä toteuttamamme myyntiprosessit voidaan menestyksekkäästi skaalata eri toimialoille. Yli 500 000 puhelun ja 4 000 liidien kanssa pidetyn tapaamisen jälkeen voimme luottavaisin mielin sanoa, että erikoistumisemme kannatti—olemme todistaneet jälleen kerran, että luotettava myyntikumppani säästää aikaa ja rahaa verrattuna vientimenettelyjen rakentamiseen alusta alkaen omassa yrityksessä.

Nykyään työskentelemme yli 20 toimialan asiakkaiden kanssa ja laajennumme jatkuvasti yrityksillä, jotka päättivät tehostaa kansainvälistä myyntiään. Olemme erittäin ylpeitä siitä, että 10:stä yrityksestä 9,1 suosittelisi meitä muille vientiin suuntautuneille yrityksille. Tämä osoittaa, että voimme saavuttaa luotettavia tuloksia myös dynaamisissa taloudellisissa olosuhteissa ja laajalla kirjolla maantieteellisiä alueita.

PALVELUMME

Olemme erikoistuneet kansainvälisten B2B-myyntistrategioiden luomiseen ja toteuttamiseen. Myyntitiimimme edustaa asiakkaitamme vientimarkkinoilla – etsien potentiaalisia asiakkaita, käyden viestintää, neuvotellen sopimuksia, allekirjoittaen niitä ja hallinnoiden saapuvia tilauksia.

Vaikka otamme täyden vastuun myyntiprosessista säästääksemme asiakkaidemme aikaa, jokainen yhteistyö perustuu läpinäkyvyyteen – toimitamme säännöllisiä raportteja myyntiputken etenemisestä, suoritetuista toimista ja saavutetuista tuloksista.

Lue lisää

ARVOMME

Missiomme on tarjota tehokkaita vientistrategioita ja henkilökohtaista tukea, jotta jokainen yritys löytää tiensä globaaliin kasvuun. Keskitymme johdonmukaisten tulosten toimittamiseen, mahdollistaen asiakkaidemme keskittymisen ydinliiketoimintaansa. Saavutamme tämän muistuttamalla itseämme jatkuvasti arvoista, jotka ohjaavat liiketoimintaamme.

TIIMIMME

Missiomme on toimittaa tehokkaita vientistrategioita ja henkilökohtaista tukea, auttaen yrityksiä kasvamaan globaalisti. Keskitymme johdonmukaisiin tuloksiin, työämme ohjaavien arvojen johdattamina.

Stanislovas Globis
Toimitusjohtaja

Gediminas Murnikovas
Myyntijohtaja

Justina Achramavičienė
Tiimijohtaja

Donas Špučys
Vanhempi myyjä

Rokas Žlabys
Vanhempi myyjä

Patricija Jotautė
Myyjä

Marius Kaftaniukas
Vanhempi myyjä

Orintas Saulis
Vanhempi myyjä

Edvardas Gurskas
Myyjä

Tomas Achramavičius
Myyjä

Fausta Rudelytė
Toimistojohtaja

Dovilė Rakauskienė
Tiimijohtaja

Monika Lukminė
Tiimijohtaja

Justina Jankūnė
Myyjä

ASIAKKAIDEN LUOTTAMUS

UKK

Myyntitahti on ainutlaatuinen ja liittyy toimialaan, kohdeasiakkaisiin ja itse tuotteeseen. Olemme ylpeitä menestystarinoissamme, joissa ensimmäinen suuri tilaus ulkomaiselta yritykseltä vahvistettiin 3 kuukauden jälkeen. Meillä on kuitenkin myös tapaus, jossa kesti yli vuoden päästä kahteen huonekalukauppaketjuun (tällä hetkellä 80% tämän yrityksen tuotantokapasiteetista on täytetty näiden kahden ketjun tilauksilla ja yritys kasvaa menestyksekkäästi). Keskimäärin pyrimme aloittamaan vakavan myynnin 6-9 kuukauden sisällä.

Tarjous lasketaan toimialan ja tuotteiden perusteella. Vakiohinta voidaan kuitenkin verrata yhden oman myyntipäällikön palkkaamiseen.
Jos uusille markkinoille tarvitaan suurempaa vaikutusta, on olemassa vaihtoehtoja suuremman tiimin hyödyntämiseksi myynnissäsi. Tarkista Hinnoittelu-sivu nähdäksesi saatavilla olevat eri paketit.

Joka toinen viikko pidämme tilanneraporttitapaamiset, joissa käymme läpi tulokset, markkinapalautteen ja asiakastapaamisten, ja suunnittelemme seuraavat vaiheet.

Kyllä. Kaikki yhteystiedot ovat saatavilla milloin tahansa ja voitte nähdä mitä teemme liideille reaaliajassa.

Aloitamme kumppanuuden keskustelemalla tavoitteistanne ja odotuksistanne sekä siitä, mistä markkinoista ja asiakkaista olette kiinnostuneita. Sitten valmistamme visiomme, suunnitelman ja strategian. Kun olemme vahvistaneet sen, työskentelemme kuukauden, lähetämme raportteja tuona aikana ja pidämme tapaamisen kuukauden kuluttua. Tapaamisessa keskustelemme siitä, millaista palautetta olemme saaneet haastattelemiltamme yrityksiltä, mitä konkreettisia keskusteluja on käyty ja missä tilanteessa olemme. Jos ajattelette, että olemme oikealla tiellä, voitte antaa meille vihreää valoa toiseksi kuukaudeksi. Toisen kuukauden jälkeen keskustelemme jälleen ja päätämme jatkaako kolmas kuukausi. Ja niin edelleen. Teidän ei tarvitse sitoutua kuudeksi kuukaudeksi tai vuodeksi kerrallaan. Näette miten asiat etenevät ja teillä on mahdollisuus irtisanoa sopimus milloin tahansa. Sitoutumisemme on tulossuuntautunutta, koska tavoitteemme on rakentaa yhteistyötä vakavien kumppaneiden kanssa useiksi vuosiksi eteenpäin, jossa voimme tuoda myyntikokemuksemme kasvattamaan myyntiä ja ansaita onnistumispalkkion.

Olemme vaihtoehto omalle myyntipäällikölle. Kun palkkaatte päällikön, teidän on koulutettava häntä, motivoitava häntä, luotava KPI- ja raportointijärjestelmä sekä johdettava hänen työtään. Valitsemalla meidät saisitte koko tiimin työskentelemään hyvin selkeässä ja jo vakiintuneessa järjestelmässä. Seitsemän vuoden ajan olemme parantaneet päivä päivältä ja jatkamme edelleen niin.

Työ ei lopu ensimmäiseen myyntiin. Päinvastoin, se on yleensä vasta alkua, koska kun työ alkaa ja luottamus on luotu, voimme puhua toistuvista ja suuremmista tilauksista. Joten kun kaupat on tehty, pysymme yhteydessä asiakkaaseen, parantamme suhdetta ja keskustelemme uusista tuotteista, lisämyyntimahdollisuuksista ja uusista sopimuksista. Samaan aikaan etsimme jatkuvasti uusia asiakkaita ulkomailta.

Ehdottomasti. Teemme sitä jo paljon.

Tiimimme aika sisältyy jo sopimushintoihin, joten siitä ei tule lisäkustannuksia. Lennot, kuljetukset, hotellit ja päivärahat tulisi kattaa yrityksenne toimesta.